Nieuws
AANKONDIGING donderdag 25 juni a.s.

Donderdag 25 juni 08:00-10:00 buitenbad NIET open!
Beste bezoekers,
Op donderdag 25 juni a.s. houdt De Waerdenborgh de jaarlijkse Run-Swim-Run bij ons in het zwembad.
Dit houdt in dat het BUITENBAD tussen 08:00-10:00 uur NIET gebruikt kan worden: er kan wel binnen gezwommen worden. De kleedkamers/hokjes aan de groene kant zijn gesloten voor de rest van onze bezoekers. Voor het omkleden dus graag naar de blauwe kant!
Deel dit bericht

